onsdag 30. mars 2011

Dagene går fort, kun 3 dager til vi åpner.

Synes ikke det er lenge siden jeg gikk rundt å undret på om dette var noe jeg turte
å begi meg ut på. Nå plutselig er dagen her, nærmere enn vi aner.
Om 3 dager åpner vi både solstudioet og butikken.


Åpningsdagen feires selvfølgelig med kaffe og kaker, til de som har lyst på det.
Kl. 10.00 braker det løs, og vi holder åpent til kl 15.00. Solstudio vil selvølgelig være åpent til kl. 23.00. Så dere er hjertelig velkommen til å bruke det etter butikkens stengetid.

4 kommentarer:

  1. Dette blir spennende, Leni!! Jeg syns du er tøff og det er inspirerende at du starter noe eget :) det ser kjempe fint ut, og jeg lover å komme innom når jeg er på Toten! Lykke til på åpningsdagen, jeg tenker på deg :) dette kommer til å gå kjempe bra, det er jeg sikker på! Stå på videre

    SvarSlett
  2. Tusen Takk Katrine. Det er enda mer inspirerende når man får så masse flotte hyggelige tilbakemeldinger.
    Håper jeg ser deg innom om ikek så altfor lenge da. =)

    SvarSlett
  3. Så morro med en ny butikk. Gratulerer så mye:) Og lykke til.
    Håper du har kortleser til åpningen din så vi slipper og reise tomhendt derfra:)))

    SvarSlett
  4. Nei desverre, ingen bankterminal til åpningen =(

    SvarSlett